www.pontusorre.se     |    Bloggen     |    Kontakt

Söderhamns-Kuriren lägger ned fotoavdelningen.

Publicerat: 2010-05-18 kl: 23:29:11 av Pontus Orre
Söderhamns-Kuriren lägger ned fotoavdelningen.
Sorgligt ja. Jag ser dock fram emot mitt sommarvik. Sista sommaren...
Jag fick reda på det igår och idag har både tidningen
Journalisten och SVT Gävle dala gjort nyhet av det hela.
Vilket är bra. Personligen tycker jag att det är ett beslut som är totalt korkat. Att satsa på bild är framtiden.

Tidningshuset.

Fotoavdelningen inne på tindningen. Här har man spenderat några timmar...

Själv laddar jag nu för bröllop på lördag och bröllopsmöte även det på lördag :) Kul!

Kommentarer
Postat av: KungErik

Du får mer att göra då... men synd för dom fotografer som jobbar där.. ja...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0