www.pontusorre.se     |    Bloggen     |    Kontakt

man över bord.

Publicerat: 2010-05-08 kl: 19:04:07 av Pontus Orre

En dag i sjöns tecken. Livräddningsövning vid stugsundskajen i Söderhamn och ett gäng fiskeentusiaster som har
fått ett fiskeområde i ljusne ombyggd.
Jag har kommit in i tidningsidor träsket. Tycker ni att jag ska fortsätta så här? Vad vill ni läs om?
Eller är det tråkigt att se tidningsidor?



Ettan med en stilren bild som jag tycker funkar.
Tre fjärdedelar utav uppslaget tillägnades mina verk. Kul :)



Fiskefolket i Ljusne.


Kommentarer
Postat av: KungErik

Jag tycker om att se vad du får publicerat.



Måste säga att jag tycker din bild med helikopterrotorbladet i överkant var klart skitcool!



/Erik


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0