www.pontusorre.se     |    Bloggen     |    Kontakt

29 bilder. varning för överflöd.

Publicerat: 2010-07-24 kl: 16:37:44 av Pontus Orre
Efter mycket jobb så har jag landat lite. Därför kommer det lite bilder nu. Lite? tänker ni. Nej, ni kan vara lugn. 29 bilder borde göra er mätta för en stund :)
En konstnär i Stråtjära som hade utställning i sin lada

Kan man göra något annat än att älska denna bild!


Auktion. Helt enkelt.

Bilträff i Bergvik.

Lisa, smyckesdesigner har en bod där hon tillverkar smycken.



Söderhamns kommun har anstället gatudansare under sommar.










Dragon Gate. Jag ett litet kina i skogen!



Porträtt på en gammal man.






Stenö är Söderhamns eget sandhamn under sommaren. Ett nedslag under quizen i tisdags.

Therese är på väg att bli ekonom. Min dator fick vara rekvisita.





Ett gäng konstnärer har skapat träkonst. Simpelt. Nja, Betraktarna styr slutresultatet genom att de får komma och måla själva. Coolt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj, du är så duktig! Jag vill att du lär mig allt du kan:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0