www.pontusorre.se     |    Bloggen     |    Kontakt

En historia.

Publicerat: 2010-08-14 kl: 19:54:39 av Pontus Orre
För kanske 6 år sedan fick jag ett paket med posten. Innehållande kameror som min farmors bror hade skickat från Tyskland. Han hade hört att jag var nyfiken på fotografi och skickade några kameror. Vid den här tiden var ju det här med film inte det minsta häftigt. Jag ville ju ha en digital kamera.
Idag så gick jag upp på vinden för att leta den där kartongen. Till slut hittade jag den och öppnade med nyfikna ögon. Där i hittar jag en kamera som jag genast ser har potential till bra bilder. Den har ett ljusbrunt fodral runt sig, jag öppnar och ser en näst intill oanvänd kamera utan en enda repa. Lycka.
Nu ska jag köpa film. heppåre!
Vredeborch Felica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0