www.pontusorre.se     |    Bloggen     |    Kontakt

mycket.

Publicerat: 2009-05-05 kl: 21:51:15 av Pontus Orre
Hej!
Det händer mycket nu. Jobb kors och tvärs och skolan... det gillar vi INTE. Skolan alltså.
London närmar sig. På torsdag bär det av. "semester" i fem dagar :) det tummar vi upp på.
Några jobb jag har gjort nyligen. 
Dagens:
  > vakna 07:00
  > Nationellt prov i Engelska B 09:00
  > Lunch och trökig skolgång, tur man har vänner som gör det lättare! :D
  > Jobba, promotionbilder för en cirkus. Roligt jobb. :)
  > Träning 19:00 SOm jag var 15 minuter sen till.
  > Äter middag 21:10
  > Sitter här...

Panik-lägger-upp-bilder nu!

Ett jobb åt ICA förra veckan. Till deras interna Gala tror jag det var :)
Interiör och porträtt på ägarna vid två olika butiker.


Här byggs ett nytt hus där ett brann ner för lite drygt ett halv år sedan. En del kvar att göra...

Tog första bilden i mappen. Se bilden som ett lockbete till bildspelet som kommer upp på
webben snart.! :)


Dagens jobb: promotion bilder för en cirkus i stan. En bild i slutet av jobbet som jag redigerade väldigt snabbt.
Utlovar bildspel från detta också... :)

Men jag tror redigeringen från detta får vänta tills efter LONDON! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0