www.pontusorre.se     |    Bloggen     |    Kontakt

Hej

Publicerat: 2009-07-07 kl: 09:09:38 av Pontus Orre
Kung Erik: INTE semester :)

Så här ligger det till gott folk. Jag har helt enkelt inte orkat uppdatera samt att en stor del av de jobben jag gjort nu på slutet inte får visas innan produkten är klar.
Så ligger det till.

Jobb åt DN för cirka två veckor sedan. Klicka på bilden.
Trevllig miljö på bruket må jag säga! Och god mat hade dom :)


har jobbat en del med SommarNytt.
Ettabild.
Dykning i Hudik.
Fallskärmshoppning i Söderhamn
Nudist i Söderhamn
.

Det jag håller på att jobbar med nu hoppas jag kunna visa här i slutet av augusti...

 


Kommentarer
Postat av: Kungerik

:)



Kul att se att du inte semestrar....



Fråga, när du fotade nudisterna, var du också tvungen att vara näck då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0