www.pontusorre.se     |    Bloggen     |    Kontakt

Iphone tips!

Publicerat: 2009-01-28 kl: 22:29:38 av Pontus Orre
Hittade en väldigt bra "app". För er som inte vet så är det ett "häftigare" ord för det svenska, tillbehör eller program. Bra förklarat? 

Iallafall så laddade jag ner en app som heter Fstream. Ett program  för att lyssna på radio via mobilen :)
Så nu bli mina bussfärder genast roligare :) 
För er som är ägare av denna fantastiska makapär, rekommenderar jag appen Fstream. Gratis är det dessutom!


Imorgon ska jag fota ett genrep på en cirkusföreställning. Återkommer.

Kommentarer
Postat av: JL´E

Sj har man ju radio i mobilen redan ;), men alla kan ju inte ha Sony Ericsson....



Nöjd med bilderna idag då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0