www.pontusorre.se     |    Bloggen     |    Kontakt

A2

Publicerat: 2009-02-23 kl: 18:59:12 av Pontus Orre
Nu är det mycket igen. Vilket är bra. för när det är mycket är det roligt. 
Där fick ni prov på vad jag lär mig på textlektionerna i skolan. Ordbajsa som våran läraren Helena kallar det. 
Och det var precis det jag gjorde. Ordbajsa. Utfyllnad med tråkigare ord. 

Idag blev dokumäntären om vår kära Arnold klar. Han är blind. Helt blind. kan-inte-se-ljust-och-mörkt blind helt enkelt.  Skönt att det blev klart.
Sitter och går igenom jobblistan från SöderhamnsNytt och för och se om jag och Frida har något jobb. Det har vi. En jävla massa. 

Nä, nu ska jag kolla vad en förstoring i A2 kostar...  

En utfyllnadsbild.

Ordbajset klart för idag. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Kollegan

MUMS

- för mycket jobb och för Erik! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0