www.pontusorre.se     |    Bloggen     |    Kontakt

I vilken ände...

Publicerat: 2009-12-06 kl: 12:54:31 av Pontus Orre
... Ska jag börja?
Long time ago. Det var inte igår. Ja, med andra ord längesen jag bloggade.
Men nu jävlar. Har jag fått energi tack vare ett litet trevligt kort, storleken på  
den är ungefär som ett betalkort fast det är en bild på mig samt min signatur. Och det är
utfärdat av Transportstyrelsen. ni kan nog alla lista ut vad. :)

Sen har jag shoppat upp lite pengar som annars hade gått till skattemasarna.
Det är ju roligare att köpa en Nikon D700 med 24-70 2,8.

Det var så länge sedan jag skrev sist så jag måste kolla i hårdiskarna för att se vilka jobb jag gjort.
Jag plockar ut några

- Just nu går mycket till ett stort jobb som ska vara klart i början av 2010. Tyvärr så kan jag ju inte visa några bilder ifrån det. 
- Förra lördagen plåtade jag Karin & Niklas som gifte sig i Söderhamn, kolla bildspelet
Här


- Pressbilder åt företaget Gangstar.

Nu SKA jag bli bättre. Host.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0