www.pontusorre.se     |    Bloggen     |    Kontakt

Konversation.

Publicerat: 2009-04-21 kl: 20:49:08 av Pontus Orre
Konversation mellan två uttråkade människor på Ljusnans fotoavdelning.

F
otograf Cohnny: Jaha, dags för körkort snart då?
Jag: Ja, i december. ( med nedstämd ton )
Fotograf Cohnny: Du kommer känna dej från *skestikulerar med armarna liknande en präst*
Jag: Ja, jag önskar att man kunna ansöka om dispens för särskilda skäl...
Fotograf Cohnny:  Blir svårt. I min födelsejournal står det att jag är född i Ovansjö fast jag är egentligen född i Avesta.
men det går absolut INTE att ändra. Jävla myndigheter.


Jag fortsätter att dregla på blocket.se och kvarndammen.se efter Biiiilar. Samtidigt som jag räknar ner. Bara 7 månader kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0