www.pontusorre.se     |    Bloggen     |    Kontakt

Amerikansk Fotboll och framskjuten plåtning.

Publicerat: 2008-10-22 kl: 23:06:04 av Pontus Orre
Jag gillar inte mörker, mörker stoppar mig och även kameran och mitt bildspråk, dom ljusa bilderna som jag är "känd" för är svårt i mörkret men en trådlös Nikon SB-800 räddar en del. Idag plåtade jag Amerikansk Fotboll. Skaplig åldersskillnad 13 - 18 år gissar jag på, och fan och tacklas och bli mosas av en riktigt biff på 18 år och 118 kilo, till exempel. Här kommer några bilder:
 
Idag skulle jag plåta för kanal5 eller snarare för Nordisk Televiosion som håller på att producera ett program som ska sändas på 5:an till våren. Mer om det imorron då plåtningen kommer bli istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0