www.pontusorre.se     |    Bloggen     |    Kontakt

Working eight to eleven.

Publicerat: 2008-11-01 kl: 13:27:27 av Pontus Orre
Okej. Nu har stressen lagt sig. Igår jobbade jag kl 8 - 23 på en frimafest. Nu på förmiddagen har jag redigerat bilder skrivit fakturor och hunnit handlat present och halloweenkläder inför reporterfridas partaj ikväll :) 

Igår fick jag ett skojjigt samtal från fotografen Bardell på Aftonbladet och tillika min handledare, han får eventuellt åka upp till Gällivare igen och caroline stenvall fallet. Och maybe att jag hackar på :)

Bild 1 & 2: Jag följde en tjej som vunnit en gör-om-mig tävling. 
Bild 4 & 3: Hälsingetidningar AB hade inspirationsdag och firmafest.  

Här kommer några bilder från dom olika jobben.  



Kommentarer
Postat av: Markus

Haha, ser ut som något sektmöte det där. :P

2008-11-02 @ 21:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0