www.pontusorre.se     |    Bloggen     |    Kontakt

Tele 2

Publicerat: 2008-11-27 kl: 17:47:58 av Pontus Orre
Nu börjas det, jag har varit skonat från dom men inte längre. Följande konversation:

Säljaren:Hej jag heter .... och ringer från Tele 2.
Jag: Jaha?
Säljaren: Stämmer det att du har företag?
Jag: Ja?
Säljaren: 17 år och företag, det är ju grymt.
Jag: jo...
Säljaren: Vad gör du i firman.
Jag: Fotograferar.
Säljaren: professionellt?
Jag: Pluggar och frilansar.
Säljaren: Tjänar du storkovan?
Jag: öö... kom till sak typ.
Säljaren: Som företagar kan du ta del av våra förmånliga företagspaket, trots att du är 17.
Jag: Jag ringer med Telia och är nöjd med det.
Säljaren: oj, det var ett vuxet svar.
Klick...

För er som tror att min tunga är svart när jag pratar om mitt företag... :)

Kommentarer
Postat av: Eric Redin

Snygg bild. Kom ihåg att ta med rökat på måndag. Tar med mig pengarna jag!!

2008-11-28 @ 19:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0