www.pontusorre.se     |    Bloggen     |    Kontakt

Födelse

Publicerat: 2008-12-01 kl: 22:15:39 av Pontus Orre

17 år och mycket större, inte länge sedan jag var 1,30 lång. haha. Ok, firade med släkten. Och alla har jättesvårt att hitta  presenter åt mig, så det blev mest pengar och presentkort, vilket är jättebra.

Tårtan jag beställde var skitgod. Chokladtryffel/hallon-tårta


Som jag skrev i tidigare inlägg så varju tanken att jag skulle ge mig själv en riktigt fin present, Nikon 70-200 2,8. Men det blev inte av att jag beställde. Så jag köpte mig en liten och lämplig hårddisk istället på 250 GB :)
  

Kommentarer
Postat av: Markus

Grattis!



Tårtan ser inte dum ut.

Postat av: Pontus

Tack!

Ja, den var riktigt god. :)

2008-12-02 @ 21:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0